DOPASUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB!

Automatyzacja oraz AI w nietypowych procesach

Każdy projekt traktujemy indywidualnie, a współpracę zaczynamy od przeprowadzenia dokładnej analizy procesów biznesowych. Dzięki temu możemy zaprojektować rozwiązania dla różnych branż – nie tylko automatyzację powtarzalnych czynności, ale i wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Automatyzacja w nietypowych procesach – jak to działa?

Mimo że działanie większości firm opiera się w dużej mierze na podobnej mechanice, to zdajemy sobie sprawę z tego, że poszczególne procesy nigdy nie są takie same. Dlatego też współpracę zawsze zaczynamy od bezpłatnej konsultacji i późniejszej analizy procesów biznesowych. W ten sposób tworzymy dokładną mapę wszystkich działań, a na jej podstawie projektujemy konkretne narzędzia i rozwiązania.

Czy to sprawdzi się w mojej firmie?

Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że automatyzacja to rozwiązanie dla dużych firm działających na bazie niezbyt skomplikowanych procesów. Prawda jest taka, że automatyzacja procesów biznesowych sprawdza się wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z pracą na danych i stale powtarzających się czynnościach. Co więcej, każda nasza współpraca rozpoczyna się od dokładnej analizy procesów biznesowych, a to oznacza, że nie proponujemy gotowych rozwiązań, a projektujemy je pod konkretne wymagania.

Jeżeli którykolwiek z tych punktów dotyczy Twojej firmy, to znaczy, że automatyzacja jest dla Ciebie:

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w automatyzacji?

Sztuczna inteligencja to jeden z najgorętszych tematów tego roku. My jednak, zamiast sprawdzać poziom wiedzy AI w rozwiązywaniu testów maturalnych, wolimy skupić się na jego możliwościach w usprawnianiu biznesu. Dzięki sztucznej inteligencji możemy sprawić, że automatyzacja nie tylko wyręczy Cię w powtarzalnych czynnościach, ale też wcieli się w rolę wykwalifikowanego pracownika.

Poniżej znajdziesz kilka przykładów automatyzacji bazujących na sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym:

expand_more
Wykorzystanie AI w tworzeniu wiadomości

Automatyzacja procesów biznesowych to nie tylko sposób na zoptymalizowanie powtarzalnych czynności, ale też pomoc w części działań kreatywnych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli sztucznej inteligencji automatyzacja może samodzielnie analizować dane klientów i na ich podstawie generować spersonalizowane wiadomości.

Takie rozwiązanie sprawdza się między innymi w pierwszej linii kontaktu – na przykład w formie czatu na stronie lub autorespondera analizującego przychodzące wiadomości e-mail i dopasowującego szablony odpowiedzi pod konkretnych klientów. Pogłębiona analiza wiadomości pozwala automatyzacji „zrozumieć” kontekst zapytania, a następnie w kilka sekund wygenerować spersonalizowaną odpowiedź, co oszczędza czas i podnosi jakości obsługi klienta.

W przypadku umawiania kontaktu z doradcą lub handlowcem, sztuczna inteligencja samodzielnie dobierze odpowiedniego pracownika i weźmie pod uwagę wymagania klienta, specyfikę branży oraz wiedzę o danym produkcie lub usłudze. W ten sposób proces sprzedaży staje się dużo bardziej dopasowany, a to zwiększa jego skuteczność.
expand_more
Tworzenie notatek i podsumowań ze spotkań

Rozmowy z klientami często streszcza się do formy krótkiej notatki, która może być później wykorzystywana przez pozostałych członków zespołu. To oczywiście jest dużo bardziej efektywne od nagrywania i udostępniania nagrań ze spotkań, ale jednocześnie obciąża dodatkowo handlowców i konsultantów. Konieczność przygotowanie rzetelnego podsumowania oznacza kolejne minuty i godziny poświęcone na kwestie organizacyjne, a to w skali miesiąca generuje koszty i negatywnie wpływa na skuteczność działań. Automatyzacja połączona ze sztuczną inteligencją rozwiązuje ten problem raz na zawsze. System samodzielnie wygeneruje streszczenie całej rozmowy, przedstawi najważniejsze wnioski w czytelny sposób, a następnie wyśle gotową notatkę do wskazanych osób.
expand_more
Obsługa klienta 24/7

Automatyzacja zintegrowana ze sztuczną inteligencją może przejąć na siebie dużą część komunikacji z klientami – od udzielania odpowiedzi na pytania, przez sugerowanie wpisów na firmowym blogu, aż po kierowanie klientów do wykwalifikowanych doradców i konsultantów. Co więcej, AI działa przez całą dobę, a dzięki temu potencjalni klienci otrzymają wszystkie potrzebne informacje o każdej porze dnia i nocy, bez konieczności czekania na połączenie lub wiadomość. Gdy konwersacja będzie wybiegać poza możliwości automatyzacji, system samodzielnie zaproponuje umówienie spotkania z ekspertem lub handlowcem. Takie rozwiązanie pozwala zminimalizować czas oczekiwania na odpowiedź, zwiększa jakość obsługi i poziom zadowolenia klientów, a przy tym nie obciąża pracowników.
expand_more
Customer onboarding

Wprowadzanie nowych klientów do firmy to proces wymagający czasu i zaangażowania. Dzięki sztucznej inteligencji możemy zautomatyzować całą ścieżkę, tak aby nowy klient został poprowadzony za rękę, ale bez udziału Twoich pracowników. System sam zgromadzi potrzebne informacje i dokumenty, zweryfikuje poprawność danych, a następnie odpowiednio je przetworzy i skataloguje. Zamiast szukać dodatkowych pracowników do obsługi nowych klientów, wybierz automatyzację – zwiększ efektywność pracy aktualnego zespołu, a przy tym zadbaj o zadowolenie Twoich kontrahentów.
expand_more
Inteligentna optymalizacja cen

O wysokości cen często decydują dane zmieniające się nawet z dnia na dzień. Ręczne analizowanie informacji i wprowadzanie aktualizacji w systemie może być czasochłonne i mało efektywne. Jak to zmienić? Inteligentna automatyzacja procesów biznesowych zrobi to za Ciebie – prześledzi wszystkie wskazane źródła informacji, przeanalizuje dane, a następnie zaproponuje zmiany cen. Wystarczy, że zatwierdzisz je jednym kliknięciem, aby automatyzacja samodzielnie dokonała aktualizacji, które zwiększą marżę lub przyspieszą sprzedaż. W ten sposób ekspresowo dostosujesz swoje ceny do zmieniających się warunków, zaoszczędzisz swój czas i szybciej wyprzedzisz konkurencję.
expand_more
Lead nurturing na autopilocie

Odpowiednia identyfikacja leadów oraz szybkie dostarczanie spersonalizowanych ofert to jedne z najprostszych sposobów na zwiększenie konwersji. Jak może pomóc w tym inteligentna automatyzacja? Wdrożenie systemu zintegrowanego z uczeniem maszynowym pozwala w pełni zautomatyzować większość związanych z tym zadań. Algorytmy mogą samodzielnie dodawać rekordy do CRM, przeprowadzać scoring leadów i analizę zebranych o nich informacji, a następnie generować spersonalizowane oferty. O każdym z tych kroków i rezultatach działań system powiadomi dział sprzedaży, który od teraz zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w lejku. Cały proces nabierze rozpędu i zyska na dokładności, co prowadzi do zwiększenia poziomu sprzedaży w Twojej firmie.
expand_more
Raportowanie finansowe

Czas potrzebny na skompletowanie potrzebnych danych i wygenerowanie raportów liczysz w godzinach, a nawet dniach? Po wdrożeniu automatyzacji procesy związane z raportowaniem ograniczą się do kilku prostych kliknięć i to w skali całego miesiąca! Automatyzacja wygeneruje dla Ciebie gotowe raporty sprzedażowe, finansowe czy marketingowe w mgnieniu oka. Co więcej, sztuczna inteligencja na podstawie przeprowadzonych obliczeń wyłapie niepokojące trendy i wskaże obszary z największym potencjałem. Gotowa analiza zostanie przesłana na wskazany adres e-mail w dowolnych interwałach czasowych – na przykład na koniec każdego tygodnia. Dzięki temu możesz skupić się jedynie na analizie danych, wprowadzaniu działań naprawczych i szybkim reagowaniu na rynkowe okazje, zamiast tracić czas na przeklikiwanie się przez dziesiątki arkuszy kalkulacyjnych!
expand_more
Automatyzacja zwrotów

Proces zwrotów i reklamacji bywa czasochłonny, natomiast ze względu na powtarzalny charakter, jest to jeden z najlepszych obszarów do wdrożenia automatyzacji. Zamiast ręcznego przyjmowania i akceptowania zwrotów, generowania dokumentów i zarządzania każdym z etapów, możesz wykorzystać do tego automatyzację, która obsłuży zwrot bez potrzeby angażowania Twoich pracowników.

System automatyzacji zwrotów połączony ze sztuczną inteligencją optymalizuje cały ten proces – od prowadzenia konwersacji z klientami i zbierania niezbędnych informacji, przez generowanie dokumentów, aż po wprowadzanie zmian w programie do obsługi magazynu. Korzyści płynące z automatyzacji procesu zwrotów i reklamacji wykraczają jednak poza zwykłą oszczędność czasu. To również inwestycja w budowanie wizerunku marki. Sprawna obsługa zwrotów wpływa na zadowolenie klientów i zwiększa prawdopodobieństwo ich powrotu w przyszłości.
expand_more
Automatyzacja procesów magazynowych

Dwukierunkowe integracje w automatyzacji pozwalają projektować systemy wspierające procesy sprzedaży od A do Z. To znaczy, że automatyzacja nie ogranicza się wyłącznie do pracy z danymi sprzedażowymi, ale organizuje też procesy zachodzące na magazynach i logistyce. Algorytmy mogą między innymi kontrolować zapasy, automatyzować dostawy, integrować ze sobą różne sklepy i magazyny, a także generować lub importować potrzebne dokumenty. To wszystko sprawia, że obsługa kilku dużych magazynów ogranicza się do prostych czynności i kontroli raportów – cała reszta dzieje się automatycznie!
expand_more
Zautomatyzowanie procesów w produkcji

Czy automatyzacja optymalizuje także procesy produkcyjne? Zdecydowanie tak i wcale nie mamy tu na myśli inwestycji w robotykę. W czasach, gdy duża część produkcji jest outsourcowana, do zautomatyzowania części tych procesów wystarczą dobrze zaprojektowane algorytmy oraz dwustronne integracje, które mogą połączyć ze sobą specjalistyczne aplikacje. Automatyzacja może tutaj obejmować optymalizację procesów związanych z obsługą zamówień, przekazywaniem danych, koordynacją dostaw i monitorowaniem jakości. Takie wdrożenie to sposób na przyspieszenie produkcji, oszczędność kosztów i możliwość skalowania firmy bez zwiększania poziomu wydatków.
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Powyższe przykłady to tylko próbka korzyści, jakie automatyzacja może wnieść do Twojej firmy. Pamiętaj o tym, że każda nasza współpraca opiera się na indywidualnym mapowaniu procesów biznesowych i tworzeniu systemu od podstaw. Nie korzystamy z gotowych rozwiązań, a dzięki temu możemy zaprojektować automatyzacje dostosowane do konkretnych potrzeb, specyfiki branży oraz struktury Twojej firmy.



Oczywiście to tylko przykładowe wdrożenia i na nich nasze możliwości w automatyzacji się nie kończą. Do każdej współpracy podchodzimy w indywidualny sposób i stawiamy na projektowanie customowych systemów oraz dashboardów. Dzięki temu możemy zaproponować pakiet rozwiązań idealnie dopasowanych do procesów, na których bazuje Twoja firma.

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Automatyzacja w nietypowych procesach – od czego zaczynamy?

Dobrze wiemy o tym, że każda firma jest inna i dlatego też stawiamy na indywidualne podejście do wszystkich klientów. Aby dobrze poznać Twoje potrzeby oraz zidentyfikować procesy do zautomatyzowania zaczynamy zawsze od darmowej konsultacji. W czasie 15-minutowej rozmowy wstępnie poznajemy Twój biznes, a następnie wskazujemy najważniejsze problemy, które rozwiąże automatyzacja.

Co dalej? W kolejnym kroku nasz analityk biznesowy przejmuje inicjatywę, aby dokładnie zapoznać się ze strukturą firmy i przeanalizować wszystkie procesy biznesowe. Na podstawie zgromadzonych informacji proponujemy konkretne narzędzia i automatyzacje dostosowane do specyfiki działalności Twojego biznesu.

Jaki jest koszt wdrożenia automatyzacji z AI?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek lub Mikołaj skontaktują się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski
New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak
Confetti start
Confetti stop