Nasze usługi

Automatyzacja w dashboardach i danych

Zbieramy dane pochodzące z różnych systemów i prezentujemy je w jednym miejscu, w zrozumiały sposób.
Więcej konwersji
Mniej klikania
Szybsza sprzedaż
Umów bezpłatną konsultację
Wyjaśniamy

Na czym polega automatyzacja w dashboardach i danych?

Widzieliśmy to setki razy — od codziennych frustracji po strategiczne bariery hamujące wzrost i obniżające rentowność Twojego biznesu.
Po co automatyzować?
Automatyzacja w marketingu i sprzedaży to sposób na wyeliminowanie powtarzalnych zadań, oszczędność czasu i lepsze wykorzystanie potencjału. Zmniejszasz koszty, zwiększasz efektywność.
Jakie procesy automatyzujemy?
Analizujemy ścieżki pozyskiwania i obsługi klientów, mapujemy działania marketingowe i sprzedażowe, a następnie wdrażamy automatyzację tam, gdzie powtarzalność generuje straty.
Co zyskasz dzięki automatyzacji?
Kompleksowo usprawniamy sprzedaż – od kampanii reklamowych, przez obsługę leadów, po działania na rzecz klientów. Wszystko dzieje się szybciej, spójniej i bardziej przewidywalnie.
Przykłady rozwiązań

Zastosowania automatyzacji,
jakie możemy zaoferować Twojej firmie

Łatwe w obsłudze panele użytkowników dostosowane do różnych działów i zadań
Automatyzacja umożliwia integrację wszystkich baz danych w jednym miejscu, umożliwiając przy tym obsługę poszczególnych zadań za pomocą decydowanych paneli użytkownika. Takie dashboardy mogą zostać dostosowane do konkretnych wymagań – pod kątem stanowisk lub pracy całych działów. Przykładowo dla zespołu marketingowego oznacza to kompleksową obsługę komunikacji w mediach społecznościowych bez potrzeby korzystania z wielu oddzielnych narzędzi. W jednym miejscu marketerzy będą pracować wspólnie na briefach, wgrają materiały do zaakceptowania i zaplanują późniejsze publikacje. Takie rozwiązanie oszczędza czas Twoich zespołów, usprawnia komunikację wewnętrzną i zwiększa produktywność. Wdrożenie automatyzacji to realne oszczędności czasu i pieniędzy, a także możliwość rezygnacji z części usług zewnętrznych i płatnych narzędzi.
Jedna aplikacja do obsługi całej firmy
Obsługa automatyzacji dzięki wygodnym i przyjemnym dla oka dashboardom sprowadza się zazwyczaj tylko do kilku kliknięć. Warto przy tym pamiętać, że nad funkcjonalnością takich systemów czuwają nie tylko deweloperzy, ale też UX designerzy, którzy dbają o to, aby panel użytkownika był jak najbardziej intuicyjny i dostosowany do konkretnych wymagań. Jakie obszary działalności może obejmować dedykowana aplikacja do obsługi firmy? Tak naprawdę wszystkie! W ramach jednego systemu znajdziesz między innymi wszystkie zautomatyzowane akcje, panele do wywoływania konkretnych działań oraz dashboardy prezentujące zgromadzone dane. Takie rozwiązanie sprawdzi się w sprzedaży, marketingu, pracy działu HR oraz obsłudze klienta. Co ważne, dostęp do poszczególnych modułów dopasujesz do uprawnień i obowiązków każdego z pracowników.
Analizowanie i pobieranie danych z dokumentów bez drukowania i skanowania
Wdrożenie zaawansowanej technologii rozpoznawania tekstu pozwala automatyzacji samodzielnie pobierać informacje z różnego rodzaju dokumentów i dowolnie je przetwarzać. Wszystko to bez konieczności drukowania czy skanowania, co nie tylko przyspiesza pracę, ale również jest bardziej ekologiczne. Przykładowo, dzięki zastosowaniu technologii uczenia maszynowego, informacje z otrzymanych faktur zostaną automatycznie rozpoznane, otagowane, przekazane do akceptacji, a następnie wysłane do księgowości. To oznacza, że na każdej fakturze kosztowej Twój zespół oszczędza przynajmniej kilkanaście minut! Co więcej, automatyzacja eliminuje konieczność ręcznego wpisywania i kopiowania danych, a to minimalizuje ewentualne pomyłki, które zdarzają się nawet najbardziej doświadczonym pracownikom.
Automatyczne sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych
Wdrożenie automatyzacji to nie tylko sposób na oszczędności, ale też gwarancja pracy na wysokiej jakości danych. Dzieje się tak dlatego, iż wprowadzane do bazy danych informacje są automatycznie sprawdzane pod kątem ich poprawności. System samodzielnie wykrywa wszelkie nieprawidłowości, a w sytuacji, gdy takie się pojawią, oznacza je jako rekordy wymagające ręcznej weryfikacji. Stosowne powiadomienia zostaną automatycznie przesłane do odpowiednich członków zespołu, którzy mogą szybko zająć się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji i ewentualną korektą. Takie rozwiązanie ogranicza ryzyko wprowadzenia niepoprawnych danych do minimum, a przy tym chroni firmę przed popełnieniem kosztownych błędów.
Automatyczne powiadomienia o ważnych zmianach w finansach i sprzedaży
Obawiasz się, że wdrożenie automatyzacji oznacza utratę kontroli nad firmowymi bazami danych? Zupełnie niepotrzebnie – jest wręcz przeciwnie! Dzięki zaprojektowaniu odpowiednich reguł, system może automatyczne wysyłać powiadomienia w przypadku wprowadzenia konkretnych informacji lub po wykryciu istotnych zmian. W takiej sytuacji każdy z odpowiedzialnych pracowników otrzyma stosowną informację, co ułatwia bieżącą kontrolę i szybsze reagowanie na wszelkie niespodziewane sytuacje. Przykład? Powiadomienia mogą być wysyłane między innymi po przekroczeniu określonych progów sprzedażowych lub w przypadku znacznego spadku konwersji w danym kanale sprzedaży.
Bieżąca identyfikacja trendów w sprzedaży i marketingu
Przeglądanie dziesiątek arkuszy i wykresów, analiza danych oraz identyfikowanie trendów zajmuje w Twojej firmie zdecydowanie zbyt dużo czasu? Dzięki automatyzacji skupisz się wyłącznie na wdrażaniu działań naprawczych lub reagowaniu na otwierające się nowe możliwości! System do analizy danych wspierany sztuczną inteligencją działa przez całą dobę i na bieżąco monitoruje wszystkie wprowadzane informacje, co pozwala natychmiastowo identyfikować zmiany w trendach sprzedaży czy marketingu. Wdrożenie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego gwarantuje nie tylko szybkość, ale również precyzję takiej analizy. To oznacza, że firma może błyskawicznie reagować na nowe szanse i zagrożenia, co w dłuższej perspektywie przekłada się na podniesienie poziomu konwersji i ograniczenie kosztów.
Automatyczne generowanie raportów i prognoz
Generowanie raportów i tworzenie prognoz to czasochłonne zadanie, na które poświęcony czas liczymy w godzinach, a nawet dniach. Dzięki automatyzacji cały ten proces może zostać ograniczony do kilkunastu sekund! System samodzielnie przeanalizuje wskazane dane i przeprowadzi pełną analizę bez angażowania Twojej uwagi. Dane do raportu automatyzacja pobierze ze wskazanych baz danych lub z załączonych arkuszy kalkulacyjnych. Gotowy raport wraz z prognozami zostanie przesłany na wskazany adres e-mail. Co więcej, generowanie takich podsumowań zaprogramujesz też cyklicznie (na przykład na koniec każdego tygodnia) lub po spełnieniu określonych warunków. Raport wraz z analizą może zostać na przykład wygenerowany automatycznie po spadku konwersji o konkretną wartość. To oznacza, że automatyzacja nie tylko wyręcza kadrę zarządzającą w monotonnych czynnościach, ale też stoi na straży firmowych finansów. W ten sposób oszczędzasz czas oraz zyskujesz narzędzie umożliwiające szybkie reagowanie i wprowadzanie działań naprawczych.
Szybsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji dzięki usprawnionej pracy z danymi
Gromadzenie dużej liczby danych to podstawa w nowoczesnym biznesie, jednak tak samo ważne, jak ich zdobywanie, jest późniejsza analiza. Ta niestety potrafi być jednym z najbardziej czasochłonnych zadań kadry zarządzającej. Dzięki automatyzacji kadra zarządzająca będzie mogła skupić się już tylko na tym, co jest naprawdę ważne. Automatyzacja samodzielnie zgromadzi cenne informacje, a następnie zaawansowane algorytmy wspierane sztuczną inteligencją przeanalizują je w dowolny sposób, trzymając tym samym rękę na pulsie firmowej kondycji. Dyrektorzy i managerowie szybciej otrzymają gotowe raporty i będą pracować na solidnych danych, które zostały zweryfikowane pod kątem poprawności. Zaoszczędzony czas przekujecie w rozwój biznesu i wykorzystanie pojawiających się okazji oraz trendów.
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta
Powyższe przykłady nie wpisują się w Twoje wymagania? Pamiętaj o tym, że to tylko część z korzyści, jakie niesie za sobą automatyzacja w pracy z danymi. Każdą naszą współpracę rozpoczynamy od dokładnego mapowania procesów biznesowych – dopiero na podstawie tej analizy projektujemy automatyzacje i dashboardy dostosowane do konkretnych wymagań.
Proces

Jak wygląda współpraca?

Nie działamy szablonowo – każdą współpracę zaczynamy od bezpłatnej konsultacji.
01
Konsultacja
Dobrze wiemy o tym, że każda firma jest inna, dlatego też nie proponujemy szablonowych i uniwersalnych wdrożeń. Na start darmowa konsultacja, aby porozmawiać o Twojej działalności, istniejących procesach i potrzebach.
02
Wstępna diagnoza
Po 15-minutowej rozmowie wstępnie zidentyfikujemy procesy do zautomatyzowania, a następnie zasugerujemy pierwsze rozwiązania.
03
Mapowanie procesów
Kolejnym krokiem będzie przeprowadzenie dokładnego mapowania procesów firmowych. Za to odpowiedzialny jest nasz analityk biznesowy, który zapoznaje się ze strukturą firmy i analizuje przepływy pracy.
04
Propozycja rozwiązań
Po zgromadzeniu niezbędnych informacji wskazujemy procesy do zlikwidowania, proponujemy konkretne automatyzacje i prezentujemy pakiet narzędzi usprawniających działanie firmy.
Skontaktuj się

Porozmawiajmy, co możemy zrobić dla Twojej firmy

Umów niezobowiązującą, bezpłatną konsultację. Przeanalizujemy Twoje procesy, zidentyfikujemy potencjał do automatyzacji i pokażemy, jak możemy realnie wesprzeć Twój biznes.
Skuteczność
Oszczędność
Redukcja kosztów
Przewaga
Efektywność
Mądrzejsza praca
Jesteśmy, by pomóc Ci pracować mądrzej!
Dziękujemy za wiadomość!
Nasi eksperci skontaktują się z Tobą wkrótce, by ustalić termin rozmowy i zaproponować, jak możemy przyśpieszyć rozwój Twojej firmy.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jesteśmy częścią WiseGroup. Łączymy siły dla mądrego wzrostu.
Confetti start
Confetti stop