W czym możemy pomóc Twojej firmie?

Automatyzacja w sprzedaży i marketingu

Przyspieszamy i zwiększamy efektywność działań w obszarze pozyskiwania klientów. Automatyzacja to sposób na wzrost konwersji, a także oszczędność – czasu i pieniędzy.

Let's automate - automatyzacja firm i procesów

Na czym polega automatyzacja w sprzedaży i marketingu?

Automatyzacja procesów związanych ze sprzedażą oraz marketingiem to przede wszystkim wdrażanie działań mających wyeliminować i usprawnić wszystkie powtarzalne czynności. Dzięki temu oszczędzisz czas, zredukujesz koszty, a także lepiej wykorzystasz potencjał swoich pracowników.

Jakie procesy automatyzujemy? Mogą to być wszystkie czynności, które regularnie powtarzają się na etapie promocji, składania ofert oraz sprzedaży. Dokładnie analizujemy ścieżki pozyskiwania i obsługi klientów oraz mapujemy wszystkie związane z tym procesy, tak aby wdrożyć automatyzację wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Dzięki temu usprawniamy sprzedaż kompleksowo – od prowadzenia kampanii reklamowych na autopilocie, przez zautomatyzowaną obsługę leadów na każdym etapie dojrzewania, aż po zoptymalizowanie działań na rzecz kontrahentów.

Jakie są możliwości automatyzacji w sprzedaży i marketingu?

Poniżej znajdziesz kilka gotowych przykładów automatyzacji, jakie możemy zaoferować Twojej firmie:

expand_more
Wprowadzanie leadów do CRM z różnych źródeł

Zamiast poświęcać czas na ręczne wprowadzanie leadów, cały ten proces odbędzie się bez udziału Twoich pracowników – niezależnie od tego skąd dane o potencjalnych klientach pochodzą. Jeden system może obsługiwać leady z mediów społecznościowych, newsletterów, reklam na stronach internetowych oraz poradników publikowanych na firmowym blogu. Dzięki temu masz pewność, że żaden lead nie umknie uwadze Twojej i Twoich handlowców, a to bezpośrednio prowadzi do zwiększenia konwersji prowadzonych działań.
expand_more
Sprawdzanie informacji o klientach

Przed podpisaniem każdej umowy Twoi pracownicy tracą czas na weryfikowanie wiarygodności kontrahenta w sieci? Automatyzacja przychodzi z pomocą i rozwiązuje ten problem raz na zawsze! W pierwszej kolejności algorytm przeprowadzi dokładny research na temat danego klienta, a najważniejsze informacje sztuczna inteligencja zbierze do krótkiej notatki i dołączy ją do systemu CRM. Kolejnym krokiem może być weryfikacja danych klienta w ogólnodostępnej bazie GUS i uzupełnienie w CRM na podstawie numeru NIP. Cała weryfikacja ogranicza się zatem do jednego kliknięcia, a Twoi handlowcy zyskują czas, który normalnie poświęciliby manualne przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu informacji o danej firmie.
expand_more
Usprawnione umawianie spotkań

Masz dość wiecznych konfliktów w kalendarzach i tracenia czasu na ustalanie dogodnych terminów spotkań? Automatyzacja ogarnie organizacyjny chaos za Ciebie! Dedykowany system integrujący różne kalendarze umożliwia automatyczne dobieranie dogodnych terminów dla wszystkich stron. W ten sposób zadbasz o zadowolenie klienta, zbudujesz profesjonalny wizerunek, a przy tym zaoszczędzisz masę czasu!
expand_more
Tworzenie notatek i podsumowań ze spotkań

Po każdej rozmowie sztuczna inteligencja może streścić wszystkie przekazane informacje do kilku kluczowych punktów, a następnie przesłać podsumowanie do odpowiednich osób. Po wdrożeniu automatyzacji managerowie już zawsze będą na bieżąco, a Twoi pracownicy nie będą więcej musieli tracić czasu na ręczne tworzenie notatek lub protokołów ze spotkań. Żadna ważna informacja dzięki temu nie zostanie pominięta, a Twój dział sprzedaży nabierze nowego rozpędu w działaniach z klientami.
expand_more
Przekazywanie leadów po zmianie etapu w CRM

Automatyzacja w sprzedaży to jeden z najlepszych sposobów na ochronę Twojego zespołu przez chaosem informacyjnym. Przykład? O zmianie statusu leada zostaną powiadomieni wszyscy pracownicy zaangażowani w dany projekt – np. opiekun klienta oraz project manager. To oznacza nie tylko oszczędność czasu dla pracowników, ale też znacznie szybszą obsługę klienta, który nie musi już czekać na wycenę lub umowę. Co więcej, automatyzując proces przekazywania leadów, eliminujemy ryzyko wystąpienia nieporozumień i zwiększamy wydajność całego zespołu, co ponownie przekłada się finalnie na wzrost satysfakcji klienta.
expand_more
Generowanie spersonalizowanych ofert

System wspierający sprzedaż automatycznie przygotuje atrakcyjną ofertę na podstawie aktualnych danych klienta, stanów magazynowych, cen lub informacji o potrzebnej liczbie godzin po konkretnej stawce. Co ważne, wszystkie te informacje zostaną pobrane automatycznie z Twojego systemu CRM i to bez konieczności dalszego przeklikiwania się, kopiowania i sprawdzania poprawności danych. Takie rozwiązanie nie tylko skraca czas obsługi klienta, ale też zwiększa szanse na finalizację transakcji. Wdrożenie automatyzacji sprzedaży oznacza oszczędność czasu Twoich handlowców, którzy zamiast tworzyć ręcznie oferty, mogą zająć się pozyskiwaniem nowych leadów.
expand_more
Automatyczne generowanie umów

Automatyzacja może wyręczyć Twój zespół w ciągłym kopiowaniu i wklejaniu danych do szablonów umów. Dzięki wdrożeniu takiego systemu umowa zostanie utworzona automatycznie w dowolnie wybranym momencie – na przykład zawsze po zmianie statusu leada na „nowy klient". Wystarczy jedno kliknięcie, aby algorytm samodzielnie pobrał wszystkie niezbędne dane i przygotował umowę zgodnie z wcześniej wybranym szablonem. Takie rozwiązanie oznacza oszczędność czasu idącą w godziny, a przy tym gwarantuje wyeliminowanie możliwości popełnienia błędu przy przepisywaniu lub kopiowaniu danych klienta. Na tym korzyści się nie kończą – wdrożenie systemu do generowania umów skraca również czas oczekiwania klienta, który otrzymuje gotowy dokument już w kilka chwil po zaakceptowaniu wszystkich warunków współpracy!
expand_more
Przesłanie wygenerowanej umowy do podpisania

Wdrożenie automatyzacji to sprawdzony sposób na usprawnienie korespondencji z kontrahentami. Jednym z najlepszych przykładów może być system, dzięki któremu za jednym kliknięciem automatycznie wyślesz wygenerowaną wcześniej umowę. To oznacza k​​oniec z załączaniem plików do wiadomości. Po przejściu na automatyzację umowa zostanie wysłana automatycznie do odpowiedniej osoby, a następnie skatalogowana we właściwym folderze. Takie podejście przekłada się na wyższą produktywność, lepszą organizację pracy, a finalnie większą satysfakcję klienta.
expand_more
Zautomatyzowane podpisywanie dokumentów

Każde podpisanie umowy oznacza konieczność jej wydrukowania, podpisania, skanowania i załączenia do wiadomości e-mail? Taki proces najczęściej trwa od kilku do kilkunastu minut, co przy większej skali generuje całe godziny stracone na czynności, które z łatwością można zautomatyzować. Zamiast tego proponujemy system samodzielnie podpisujący cyfrowo zaakceptowane przez Ciebie dokumenty. W ten sposób wszystkie czynności związane z podpisaniem dowolnej umowy ograniczają się do kilku sekund!
expand_more
Usprawniona komunikacja między pracownikami

Duża część firmowej komunikacji skupia się na regularnym informowaniu o postępie prac lub zakończeniu konkretnych działań. Wprowadzenie automatyzacji w tym procesie pozwala na wysyłanie takich aktualizacji samoczynnie – na przykład po zmianie statusu zadania w systemie do zarządzania zadaniami. Dzięki temu oszczędzisz cenny czas oraz zminimalizujesz ryzyko opóźnień lub przeoczeń w przekazywaniu kluczowych informacji.
expand_more
Kontrolowanie postępów pracy

Bieżące raportowanie o postępach prac zwiększy efektywność działań, a o kolejnych zrealizowanych etapach system samodzielnie poinformuje klienta. Takie wdrożenie automatyzacji gwarantuje, że zarówno zespół, jak i klient będą zawsze na bieżąco z postępami projektu, co zwiększa przejrzystość i zaufanie. Ponadto, automatyczne śledzenie postępów pomaga w identyfikacji problemów i opóźnień już na wczesnym etapie, umożliwiając szybką reakcję i minimalizację negatywnych skutków.
expand_more
Zautomatyzowany dział social media

Jeden dashboard może obsługiwać całą obecność Twojej marki w mediach społecznościowych: od planowania kalendarza publikacji, przez tworzenie contentu, aż po automatyczne dodawanie nowych treści. Dzięki temu nie musisz przełączać się między różnymi platformami i narzędziami, gdyż cała obecność Twojego biznesu w mediach społecznościowych obsługiwana będzie poprzez jeden wygodny panel.
expand_more
Praca na jednym briefie reklamowym z kilkoma osobami

Obsługa firmowych kont na różnych platformach społecznościowych zazwyczaj wymaga współpracy kilku osób. Po wdrożeniu automatyzacji obsługi social media zadbasz o dużo lepszą organizację tych działań, wyeliminujesz ryzyko pomyłek i przestojów, a przy tym zyskasz kontrolę nad wizerunkiem Twojej marki w Internecie. Jak może działać taki system? Nowy task z załączonym briefem trafi do odpowiednich osób, które otrzymają przygotowane do pracy pliki, a nawet miejsce na wgranie zrealizowanych przez siebie materiałów. Po ukończeniu kolejnego kroku zadanie zostanie przypisane do następnych osób, a dzięki temu, każdy członek zespołu będzie wiedział, co i kiedy ma zrobić.
expand_more
Automatyczne generowanie grafik oraz treści

Automatyzacja nie tylko eliminuje powtarzalne procesy, ale też z pomocą sztucznej inteligencji oszczędza czas potrzebny na wykonywanie części kreatywnych działań. Przykład? Customowy system na podstawie treści z danej strony, wpisu na blogu lub briefu wygeneruje samodzielnie zdjęcie główne. Działa to też w drugą stronę – zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji przeanalizują potrzebne dane i przygotują dla Ciebie gotowe teksty. Te zostaną wcześniej zoptymalizowane pod kątem Twojej grupy docelowej lub specyfiki danej platformy. W ten sposób możesz otrzymać post biznesowy na LinkedIn i przy okazji jego mniej formalną wersję na Instagram.
expand_more
PM zawsze na czasie

Twoi project managerowie będą zawsze na bieżąco, otrzymując automatycznie informacje dotyczące postępów prac. To oznacza koniec z manualnym raportowaniem i wyszukiwaniem aktualnych danych. Takie rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu, gdyż Twój zespół może ograniczyć dużą część spotkań i wewnętrznej komunikacji tylko do faktycznej merytoryki. Cały ciężar śledzenia postępów i przekazywania takich informacji do przełożonych zostanie zautomatyzowany! Co więcej, dedykowany system automatyzacji umożliwia również szybką i wygodną akceptację zadań oraz etapów projektu za pomocą jednego kliknięcia. To zapewnia również lepszą kontrolę nad realizacją projektów, tym samym eliminując wiele potencjalnych błędów oraz opóźnień i finalnie zwiększając zadowolenie klientów.
expand_more
Publikacje na autopilocie

Customowy dashboard dostarczy Ci nie tylko narzędzia do precyzyjnego planowania przyszłych publikacji, ale również umożliwi przygotowanie szczegółowego raportu skuteczności prowadzonych działań. To oznacza pełną kontrolę nad harmonogramem publikacji, możliwość strategicznego zaplanowania swojej obecności online i monitorowania wyników w czasie rzeczywistym.
expand_more
Automatyczne tworzenie raportów

Wdrożenie automatyzacji oznacza koniec z czasochłonnym przedzieraniem się przez dziesiątki arkuszy kalkulacyjnych. Po wdrożeniu systemu automatyzacji generowanie raportów marketingowych, sprzedażowych i ofertowych staje się proste i wygodne, a co najważniejsze, nie wymaga poświęcenia temu zadaniu kilku godzin pracy. Wszystkie cenne informacje są dostępne dla każdego uprawnionego pracownika w jednym miejscu, a wygenerowanie raportu ogranicza się do szybkiego kliknięcia lub przeciągnięcia pliku do specjalnego okna. Całość potrwa kilka lub kilkanaście sekund. Taka automatyzacja raportowania umożliwia również dostarczanie szczegółowych wyników bezpośrednio na Twój adres e-mail w dowolnych odstępach czasowych – na przykład codziennie rano.
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Uważasz, że powyższe przykłady nie sprawdzą się w Twojej firmie? Bazujecie na nietypowych procesach sprzedaży, które pozornie nie nadają się do zautomatyzowania? Pamiętaj o tym, że każda nasza automatyzacja tworzona jest od podstaw i nie korzystamy z szablonowych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaprojektować system dostosowany do indywidualnych potrzeb, specyfiki branży oraz struktury Twojej firmy.



Oczywiście są to tylko przykładowe automatyzacje i na tym nasze możliwości się nie kończą. Każdą współpracę rozpoczynamy od przeprowadzenia dokładnej analizy i mapowania procesów, co pozwala nam zaproponować pakiet najlepszych rozwiązań.

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Automatyzacja w sprzedaży i marketingu – od czego zaczynamy?

Dobrze wiemy o tym, że każda firma jest inna, dlatego też nie proponujemy szablonowych i uniwersalnych wdrożeń. Współpracę z nami zawsze poprzedza darmowa konsultacja, w czasie której porozmawiamy o Twojej działalności, istniejących procesach i potrzebach. Po 15-minutowej rozmowie wstępnie zidentyfikujemy procesy do zautomatyzowania, a następnie zasugerujemy pierwsze rozwiązania.

Kolejnym krokiem będzie przeprowadzenie dokładnego mapowania procesów firmowych. Za to odpowiedzialny jest nasz analityk biznesowy, który zapoznaje się ze strukturą firmy i analizuje przepływy pracy. Po zgromadzeniu niezbędnych informacji wskazujemy procesy do zlikwidowania, proponujemy konkretne automatyzacje i prezentujemy pakiet narzędzi usprawniających działanie firmy.


Ile kosztuje wdrożenie automatyzacji w sprzedaży i marketingu?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Wyceń automatyzację w sprzedaży i marketingu

Chcesz poznać wycenę Twojej automatyzacji w dziale sprzedaży i marketingu? Porozmawiajmy o kosztach zautomatyzowania konkretnych procesów podczas bezpłatnej konsultacji!
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Zadowoleni klienci

Długofalowe korzyści dla naszych klientów to nasz najwyższy priorytet. Sprawiamy, że mogą osiągać ponadprzeciętne wyniki biznesowe – bez ograniczeń i wykonywania zbędnych, powtarzalnych zadań. Co oni sami sądzą o współpracy z Let’s automate?

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Let's automate chcąc zautomatyzować najbardziej powtarzalne procesy w firmie. Od samego początku mieliśmy bardzo dobry kontakt z naszym opiekunem, który bardzo szybko reagował na wszystkie propozycje i zmiany. Mieliśmy też pełne wsparcie w mapowaniu procesów. To co cenię najbardziej to efekt końcowy czyli prostota rozwiązań, które bardzo ułatwiły nam codzienną pracę. Serdecznie polecam współpracę z Let’s automate.

GetSales - logo
Katarzyna Narczyk
Wiceprezes Zarządu
GetSales Group sp. z o. o.

Współpraca z Let’s automate to czysta przyjemność. Dawno nie poznałem tak dobrze obeznanych ludzi w swojej branży. Firma wzbudziła we mnie zaufanie po kilku minutach rozmowy i wiedziałem, że podejmę z nimi współpracę. Każdy etap dokładnie opisany i przedstawiony, przez cały okres współpracy mieliśmy bardzo dobry i szybki kontakt. Odzyskałem wiele czasu, który do tej pory marnowałem na manualne czynności.
Szczerze polecam.

Knopek Pełną Gębą - logo
Łukasz Konopka
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Czy automatyzacja jest dla Ciebie?

Zdecydowanie tak! Skąd ta pewność? Automatyzacja procesów biznesowych sprawdzi się wszędzie tam, gdzie Ty lub Twoi pracownicy stale musicie powtarzać te same czynności – na przykład w pracy z danymi, sprzedaży lub administracji.

Uważasz, że Twoja firma bazuje na tak specyficznych procesach, że to nie może się udać? Pamiętaj o tym, że każda nasza współpraca zaczyna się od od dokładnej analizy procesów biznesowych, a to oznacza, że nie proponujemy gotowych rozwiązań, a projektujemy je pod konkretne wymagania.

Wyceń automatyzację

Powtarzalne procesy

Sprzedaż, księgowość i obsługa klienta przypominają schematyczną pracę robota? Pracownicy nie mogą rozwinąć skrzydeł?

Problemy organizacyjne

W procesach pojawia się chaos? Komunikacja między pracownikami jest nieefektywna? Wciąż pojawiają się konflikty w kalendarzach?

Praca na dużej liczbie danych

Praca na danych przyprawia Cię o ból głowy? Więcej tam klikania, niż analizowania? Uporządkujemy to za Ciebie, a Ty skupisz się na poprawianiu wyników!

Dynamiczne skalowanie

Rozwój firmy wiąże się z koniecznością zatrudniania nowych pracowników administracyjnych? Stajesz się firmą rekrutacyjną? Zaoszczędź dzięki automatyzacji.

Infakt, Dropbox, Excel i wiele innych. Różne programy – wspólny mianownik

Nasze automatyzacje współpracują ze wszystkimi narzędziami i usługami wykorzystywanymi do obsługi firm. Chmury, magazyny, CRMy – mamy na to wszystko sprawdzone sposoby!

Programy, które łączy automatyzacja
DARMOWA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek lub Mikołaj skontaktują się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski
New Business Manager
Mikołaj Płonka
New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak