W czym możemy pomóc Twojej firmie?

Automatyzacja w sprzedaży i marketingu

Przyspieszamy i zwiększamy efektywność działań w obszarze pozyskiwania klientów. Automatyzacja to sposób na wzrost konwersji, a także oszczędność – czasu i pieniędzy.

Let's automate - automatyzacja firm i procesów

Na czym polega automatyzacja w sprzedaży i marketingu?

Automatyzacja procesów związanych ze sprzedażą oraz marketingiem to przede wszystkim wdrażanie działań mających wyeliminować i usprawnić wszystkie powtarzalne czynności. Dzięki temu oszczędzisz czas, zredukujesz koszty, a także lepiej wykorzystasz potencjał swoich pracowników.

Jakie procesy automatyzujemy? Mogą to być wszystkie czynności, które regularnie powtarzają się na etapie promocji, składania ofert oraz sprzedaży. Dokładnie analizujemy ścieżki pozyskiwania i obsługi klientów oraz mapujemy wszystkie związane z tym procesy, tak aby wdrożyć automatyzację wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Dzięki temu usprawniamy sprzedaż kompleksowo – od prowadzenia kampanii reklamowych na autopilocie, przez zautomatyzowaną obsługę leadów na każdym etapie dojrzewania, aż po zoptymalizowanie działań na rzecz kontrahentów.

Jakie są możliwości automatyzacji w sprzedaży i marketingu?

Poniżej znajdziesz kilka gotowych przykładów automatyzacji, jakie możemy zaoferować Twojej firmie:

expand_more
Wprowadzanie leadów do CRM z różnych źródeł

Dzięki temu wszyscy klienci trafiają do jednej bazy – niezależnie od sposobu pozyskania.
expand_more
Sprawdzanie informacji o klientach

Jeszcze przed podpisaniem umowy system samodzielnie sprawdzi wiarygodność kontrahenta w ogólnodostępnych rejestrach.
expand_more
Usprawnione umawianie spotkań

Masz dość wiecznych konfliktów w kalendarzach i tracenia czasu na ustalanie wolnych terminów? Dzięki automatyzacji zrobisz to za pomocą jednego linku – klient wybierze dogodny termin, a spotkanie automatycznie zostanie zapisane w firmowym kalendarzu.
expand_more
Tworzenie notatek i podsumowań ze spotkań

Po każdej rozmowie sztuczna inteligencja może streścić całą rozmowę do kilku kluczowych punktów, a następnie przesłać podsumowanie do odpowiednich osób.
expand_more
Przekazywanie leadów po zmianie etapu w CRM

O statusie zostaną powiadomieni wszyscy pracownicy zaangażowani w dany projekt – np. opiekun klienta oraz project manager.
expand_more
Generowanie spersonalizowanych ofert

System automatycznie przygotuje atrakcyjną ofertę na podstawie aktualnych potrzeb oraz danych klienta, stanów magazynowych, cen lub informacji o potrzebnej liczbie godzin po konkretnej stawce.
expand_more
Przesłanie wygenerowanej umowy do podpisania

Koniec z załączaniem plików do wiadomości, umowa zostanie wysłana automatycznie do odpowiedniej osoby, a następnie skatalogowana we właściwym folderze.
expand_more
Zautomatyzowane podpisywanie dokumentów

Każde podpisanie umowy to konieczność jej wydrukowania i następnego skanowania? Zamiast tego proponujemy system samodzielnie podpisujący cyfrowo zaakceptowane przez Ciebie dokumenty.
expand_more
Usprawniona komunikacja między pracownikami

Duża część firmowej komunikacji to informowanie o etapie prac lub zakończeniu konkretnych działań. Dzięki automatyzacji takie wiadomości będą wysyłały się samoczynnie.
expand_more
Kontrolowanie postępów pracy

Bieżące raportowanie o postępach prac zwiększy efektywność, a o kolejnych zrealizowanych etapach system samodzielnie poinformuje klienta.
expand_more
Zautomatyzowany dział social media

Jeden dashboard może obsługiwać całą obecność Twojej marki w mediach społecznościowych – od planowania, przez tworzenie contentu, aż po automatyczną publikację.
expand_more
Praca na jednym briefie reklamowym z kilkoma osobami

Nowy task z załączonym briefem trafi do odpowiednich osób, które otrzymają przygotowane do pracy pliki, a nawet miejsce na wgranie zrealizowanych materiałów.
expand_more
Automatyczne generowanie grafik oraz treści

Nasz system może nie tylko wyeliminować powtarzalne procesy, ale też z pomocą sztucznej inteligencji wygeneruje gotowe posty na podstawie treści z danej strony, wpisu na blogu lub briefu.
expand_more
PM zawsze na czasie

Project manager otrzyma automatycznie informacje o postępach prac, a ewentualne akceptacje ograniczą się do jednego kliknięcia.
expand_more
Publikacje na autopilocie

Dashboard pozwoli dokładnie zaplanować przyszłe publikacje, a następnie przygotuje raport skuteczności bieżących działań w sieci.
expand_more
Automatyczne tworzenie raportów
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Uważasz, że powyższe przykłady nie sprawdzą się w Twojej firmie? Bazujecie na nietypowych procesach sprzedaży, które pozornie nie nadają się do zautomatyzowania? Pamiętaj o tym, że każda nasza automatyzacja tworzona jest od podstaw i nie korzystamy z szablonowych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaprojektować system dostosowany do indywidualnych potrzeb, specyfiki branży oraz struktury Twojej firmy.



Oczywiście są to tylko przykładowe automatyzacje i na tym nasze możliwości się nie kończą. Każdą współpracę rozpoczynamy od przeprowadzenia dokładnej analizy i mapowania procesów, co pozwala nam zaproponować pakiet najlepszych rozwiązań.

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Automatyzacja w sprzedaży i marketingu – od czego zaczynamy?

Dobrze wiemy o tym, że każda firma jest inna, dlatego też nie proponujemy szablonowych i uniwersalnych wdrożeń. Współpracę z nami zawsze poprzedza darmowa konsultacja, w czasie której porozmawiamy o Twojej działalności, istniejących procesach i potrzebach. Po 15-minutowej rozmowie wstępnie zidentyfikujemy procesy do zautomatyzowania, a następnie zasugerujemy pierwsze rozwiązania.

Kolejnym krokiem będzie przeprowadzenie dokładnego mapowania procesów firmowych. Za to odpowiedzialny jest nasz analityk biznesowy, który zapoznaje się ze strukturą firmy i analizuje przepływy pracy. Po zgromadzeniu niezbędnych informacji wskazujemy procesy do zlikwidowania, proponujemy konkretne automatyzacje i prezentujemy pakiet narzędzi usprawniających działanie firmy.


Ile kosztuje wdrożenie automatyzacji w sprzedaży i marketingu?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Wyceń automatyzację w sprzedaży i marketingu

Chcesz poznać wycenę Twojej automatyzacji w dziale sprzedaży i marketingu? Porozmawiajmy o kosztach zautomatyzowania konkretnych procesów podczas bezpłatnej konsultacji!
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Zadowoleni klienci

Długofalowe korzyści dla naszych klientów to nasz najwyższy priorytet. Sprawiamy, że mogą osiągać ponadprzeciętne wyniki biznesowe – bez ograniczeń i wykonywania zbędnych, powtarzalnych zadań. Co oni sami sądzą o współpracy z Let’s automate?

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Let's automate chcąc zautomatyzować najbardziej powtarzalne procesy w firmie. Od samego początku mieliśmy bardzo dobry kontakt z naszym opiekunem, który bardzo szybko reagował na wszystkie propozycje i zmiany. Mieliśmy też pełne wsparcie w mapowaniu procesów. To co cenię najbardziej to efekt końcowy czyli prostota rozwiązań, które bardzo ułatwiły nam codzienną pracę. Serdecznie polecam współpracę z Let’s automate.

GetSales - logo
Katarzyna Narczyk
Wiceprezes Zarządu
GetSales Group sp. z o. o.

Współpraca z Let’s automate to czysta przyjemność. Dawno nie poznałem tak dobrze obeznanych ludzi w swojej branży. Firma wzbudziła we mnie zaufanie po kilku minutach rozmowy i wiedziałem, że podejmę z nimi współpracę. Każdy etap dokładnie opisany i przedstawiony, przez cały okres współpracy mieliśmy bardzo dobry i szybki kontakt. Odzyskałem wiele czasu, który do tej pory marnowałem na manualne czynności.
Szczerze polecam.

Knopek Pełną Gębą - logo
Łukasz Konopka
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Czy automatyzacja jest dla Ciebie?

Zdecydowanie tak! Skąd ta pewność? Automatyzacja procesów biznesowych sprawdzi się wszędzie tam, gdzie Ty lub Twoi pracownicy stale musicie powtarzać te same czynności – na przykład w pracy z danymi, sprzedaży lub administracji.

Uważasz, że Twoja firma bazuje na tak specyficznych procesach, że to nie może się udać? Pamiętaj o tym, że każda nasza współpraca zaczyna się od od dokładnej analizy procesów biznesowych, a to oznacza, że nie proponujemy gotowych rozwiązań, a projektujemy je pod konkretne wymagania.

Wyceń automatyzację

Powtarzalne procesy

Sprzedaż, księgowość i obsługa klienta przypominają schematyczną pracę robota? Pracownicy nie mogą rozwinąć skrzydeł?

Problemy organizacyjne

W procesach pojawia się chaos? Komunikacja między pracownikami jest nieefektywna? Wciąż pojawiają się konflikty w kalendarzach?

Praca na dużej liczbie danych

Praca na danych przyprawia Cię o ból głowy? Więcej tam klikania, niż analizowania? Uporządkujemy to za Ciebie, a Ty skupisz się na poprawianiu wyników!

Dynamiczne skalowanie

Rozwój firmy wiąże się z koniecznością zatrudniania nowych pracowników administracyjnych? Stajesz się firmą rekrutacyjną? Zaoszczędź dzięki automatyzacji.

Infakt, Dropbox, Excel i wiele innych. Różne programy – wspólny mianownik

Nasze automatyzacje współpracują ze wszystkimi narzędziami i usługami wykorzystywanymi do obsługi firm. Chmury, magazyny, CRMy – mamy na to wszystko sprawdzone sposoby!

Programy, które łączy automatyzacja
DARMOWA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski - New Business Manager w Let's automate

Bartek Matablewski

New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak