Jak możemy usprawnić obsługę Twoich klientów?

Automatyzacja w obsłudze klienta

Wykorzystujemy technologię w przyspieszaniu obsługi klientów oraz znacznym zwiększeniu ich satysfakcji.

Let's automate - automatyzacja firm i procesów

Na czym polega automatyzacja w obsłudze klienta?

Automatyzacja procesów w obsłudze klientów to zastąpienie wszystkich powtarzalnych czynności zautomatyzowanymi procesami, które mają bezpośrednio poprawić jakość obsługi klienta oraz satysfakcję obecnych klientów firmy. Wdrożenie nowych technologii w pracy konsultantów i handlowców to oszczędności liczone w setkach godzin. Oznacza to, że pracownicy zyskują więcej czasu każdego dnia i mogą wykorzystać swój potencjał w kluczowych dla firmy aspektach.

Jakie procesy automatyzujemy? Najprościej mówiąc, usprawniamy lub eliminujemy wszystkie czynności, które za pracownika wykona zaprojektowany przez nas automat. Kompleksowe wdrożenie w tym przypadku może obejmować między innymi: procesy wewnętrzne, współpracę między różnymi działami i podwykonawcami oraz obsługę wielokanałowej komunikacji z klientami.

Jakie są możliwości automatyzacji w obsłudze klienta?

Poniżej znajdziesz kilka gotowych przykładów automatyzacji, jakie możemy zaoferować Twojej firmie:

expand_more
Ujednolicona baza leadów

Niezależnie od tego, czy klient napisze na czacie, skorzysta z formularza, czy znajdzie Twoją firmę na Facebooku, zostanie automatycznie dodany do CRM, co oznacza koniec z ręcznym wprowadzaniem danych.
expand_more
Automatyzacja umawiania spotkań

Masz dość wiecznych konfliktów w kalendarzach i tracenia czasu na ustalanie wolnych terminów? Dzięki automatyzacji zrobisz to za pomocą jednego linku – klient wybierze dogodny termin, a spotkanie pojawi się w firmowym kalendarzu.
expand_more
Szybszy kontakt z klientami

Dzięki automatyzacji klient nie musi czekać na umowę, tylko od razu po zaakceptowaniu warunków otrzyma wygenerowany automatycznie dokument.
expand_more
Raportowanie o postępach prac

Bieżące raportowanie o postępach prac zwiększy efektywność zespołu, a o kolejnych zrealizowanych etapach system samodzielnie poinformuje klienta w spersonalizowanej wiadomości.
expand_more
Komunikacja wielokanałowa – omnichannel w jednym dashboardzie

Obsługa klienta rzadko kiedy ogranicza się do jednego kanału. Zautomatyzowany system do komunikacji pozwoli Twoim pracownikom prowadzić rozmowy z klientami z poziomu wygodnego dashbordu. Obsłużą w ten sposób np. czat, skrzynkę e-mail oraz wiadomości w mediach społecznościowych.
expand_more
Zautomatyzowane konwersacje z klientami

Obsługa klientów to w dużej mierze ciągłe odpowiadanie na te same pytania. Wdrażając zautomatyzowany system do konwersacji, klienci będą otrzymywać dopasowane odpowiedzi wygenerowane na bazie zapisanych szablonów.
expand_more
Wykorzystanie AI w tworzeniu wiadomości

Sztuczna inteligencja może automatycznie stworzyć pakiet szablonów wiadomości oraz zoptymalizować dotychczasowe treści kierowane do klientów.
expand_more
Tworzenie notatek i podsumowań ze spotkań

Po każdej rozmowie z klientem AI streści całą rozmowę do kilku kluczowych punktów, a następnie prześle podsumowanie do odpowiednich osób.
expand_more
Wysyłka spersonalizowanych wiadomości

Spersonalizowane wiadomości to sposób na podniesienie poziomu konwersji, ale ręczne dostosowywanie treści bywa czasochłonne. Dzięki automatyzacji wszystkie najważniejsze dane zostaną wczytane samoczynnie – zarówno w przypadku odpowiedzi na zapytanie, jak i przed wysłaniem oferty.
expand_more
Obsługa klienta 24/7

Kolejnym etapem jest wykorzystanie bota do odpowiadania na wiadomości lub kierowania klientów do wykwalifikowanych pracowników. Przy wdrożeniu sztucznej inteligencji automat będzie też sam odpowiadać na wiele pytań, a nawet sugerować konkretne wpisy na firmowym blogu.
expand_more
Automatyczne ankiety i prośby o ocenę

Feedback od klientów pozwala stale ulepszać oferowane usługi, ale manualne wysyłanie linków do ankiet bywa uciążliwe. Dzięki automatyzacji klient otrzyma spersonalizowaną wiadomość wraz z formularzem badania satysfakcji. Wszystkie odpowiedzi i statystyki będą dostępne w jednym miejscu.
expand_more
Zautomatyzowana obsługa zwrotów i reklamacji
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Powyższe przykłady to tylko próbka możliwości automatyzacji w obsłudze klienta. Pamiętaj o tym, że nie pracujemy na szablonowych systemach, a zamiast tego stawiamy na dokładne mapowanie procesów biznesowych i tworzenie customowych automatyzacji dopasowanych do konkretnych potrzeb.



Oczywiście to tylko garść przykładów mających wstępnie pokazać możliwości automatyzacji w obsłudze klienta. Na tym jednak nie koniec. Do każdej współpracy podchodzimy w indywidualny sposób i zawsze stawiamy na projektowanie customowych systemów oraz dashboardów tworzonych na bazie przeprowadzonej wcześniej analizy biznesowej. To pozwala nam dostosować automatyzację do konkretnych wymagań, struktury firmy i branży, w której działa.

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Automatyzacja w obsłudze klienta – początek współpracy

Każdą współpracę traktujemy indywidualnie – nie proponujemy szablonowych działań, a zamiast tego opieramy się na rozpoznawaniu konkretnych problemów. Pierwszym krokiem zawsze jest bezpłatna konsultacja, w czasie której wstępnie poznajemy sposób działania Twojej firmy, a następnie identyfikujemy procesy do zautomatyzowania.

Co dalej? Następnie do akcji wkracza nasz analityk biznesowy. Jego zadaniem jest zapoznanie się ze strukturą firmy oraz rozpisanie wszystkich działań. Dzięki dokładnemu mapowaniu procesów biznesowych możemy zaproponować konkretne automatyzacje i dobrać odpowiednie narzędzia.


Jaki jest koszt wdrożenia automatyzacji w obsłudze klienta?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.


Wyceń automatyzację w obsłudze klienta

Chcesz dowiedzieć się jak automatyzacja może wesprzeć obsługę klienta W Twojej firmie? Porozmawiajmy o kosztach zautomatyzowania konkretnych procesów podczas bezpłatnej konsultacji!
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Zadowoleni klienci

Długofalowe korzyści dla naszych klientów to nasz najwyższy priorytet. Sprawiamy, że mogą osiągać ponadprzeciętne wyniki biznesowe – bez ograniczeń i wykonywania zbędnych, powtarzalnych zadań. Co oni sami sądzą o współpracy z Let’s automate?

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Let's automate chcąc zautomatyzować najbardziej powtarzalne procesy w firmie. Od samego początku mieliśmy bardzo dobry kontakt z naszym opiekunem, który bardzo szybko reagował na wszystkie propozycje i zmiany. Mieliśmy też pełne wsparcie w mapowaniu procesów. To co cenię najbardziej to efekt końcowy czyli prostota rozwiązań, które bardzo ułatwiły nam codzienną pracę. Serdecznie polecam współpracę z Let’s automate.

GetSales - logo
Katarzyna Narczyk
Wiceprezes Zarządu
GetSales Group sp. z o. o.

Współpraca z Let’s automate to czysta przyjemność. Dawno nie poznałem tak dobrze obeznanych ludzi w swojej branży. Firma wzbudziła we mnie zaufanie po kilku minutach rozmowy i wiedziałem, że podejmę z nimi współpracę. Każdy etap dokładnie opisany i przedstawiony, przez cały okres współpracy mieliśmy bardzo dobry i szybki kontakt. Odzyskałem wiele czasu, który do tej pory marnowałem na manualne czynności.
Szczerze polecam.

Knopek Pełną Gębą - logo
Łukasz Konopka
LET'S AUTOMATE THE WORLD

Czy automatyzacja jest dla Ciebie?

Zdecydowanie tak! Skąd ta pewność? Automatyzacja procesów biznesowych sprawdzi się wszędzie tam, gdzie Ty lub Twoi pracownicy stale musicie powtarzać te same czynności – na przykład w pracy z danymi, sprzedaży lub administracji.

Uważasz, że Twoja firma bazuje na tak specyficznych procesach, że to nie może się udać? Pamiętaj o tym, że każda nasza współpraca zaczyna się od od dokładnej analizy procesów biznesowych, a to oznacza, że nie proponujemy gotowych rozwiązań, a projektujemy je pod konkretne wymagania.

Wyceń automatyzację

Powtarzalne procesy

Sprzedaż, księgowość i obsługa klienta przypominają schematyczną pracę robota? Pracownicy nie mogą rozwinąć skrzydeł?

Problemy organizacyjne

W procesach pojawia się chaos? Komunikacja między pracownikami jest nieefektywna? Wciąż pojawiają się konflikty w kalendarzach?

Praca na dużej liczbie danych

Praca na danych przyprawia Cię o ból głowy? Więcej tam klikania, niż analizowania? Uporządkujemy to za Ciebie, a Ty skupisz się na poprawianiu wyników!

Dynamiczne skalowanie

Rozwój firmy wiąże się z koniecznością zatrudniania nowych pracowników administracyjnych? Stajesz się firmą rekrutacyjną? Zaoszczędź dzięki automatyzacji.

Infakt, Dropbox, Excel i wiele innych. Różne programy – wspólny mianownik

Nasze automatyzacje współpracują ze wszystkimi narzędziami i usługami wykorzystywanymi do obsługi firm. Chmury, magazyny, CRMy – mamy na to wszystko sprawdzone sposoby!

Programy, które łączy automatyzacja
DARMOWA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek skontaktuje się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski - New Business Manager w Let's automate

Bartek Matablewski

New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak